5. detsembril toimus Tartu Annelinna Gümnaasiumis teadusmäng "Õpilane – noor uurija", milles osalesid 9. klassi õpilased 12 erinevast koolist. Kokku pani oma teadmised ja oskused proovile 60 õpilast. Ürituse eesmärgiks oli pakkuda noortele võimalust rakendada oma teadmisi praktilistes olukordades, arendada koostööoskusi ning suurendada huvi loodus- ja täppisteaduste vastu.
Mäng koosnes viiest ainevaldkonnast: füüsika, keemia, bioloogia, geograafia ja matemaatika. Iga valdkonna ülesannete lahendamiseks oli õpilastel aega 20 minutit, mille jooksul tuli neil kasutada nii loogilist mõtlemist kui ka meeskonnatööd. Ülesanded olid praktilised ja elulähedased, pakkudes väljakutset ning innustades loomingulist probleemilahendust.
Pärast intensiivset mängu ootas osalejaid maitsev kringel ja mahl, mis aitas taastada energiat ning pakkus võimaluse omavahel suhelda. Autasustamisel said kõik õpilased ja nende juhendajad tänukirjad, esikolmikusse jõudnud meeskonnad aga lisaks ka karikad. Oli rõõm näha, kuidas õpilased, kes olid seni üksteisele võõrad, suhtlesid vabalt ja töötasid koos nagu ühe kooli õpilased.
Tagasiside mängule oli väga positiivne. Õpilased avaldasid soovi sarnases mängus ka tulevikus osaleda. Korraldajateks olid Tartu Annelinna Gümnaasiumi õpetajad, kes kostitasid õpilasi keerukate, kuid huvitavate ja proovile panevate ülesannetega. Suured tänud kõigile: Jelena Permenova ja Anete Miller (matemaatika), Igor Bitov ja Toomas Vaino (füüsika), Merily Otsa (geograafia), Anna Preobraženskaja ja Irina Hindriksoo (bioloogia) ning Natalia Ivanova ja Reimo Arba (keemia).
Sündmus näitas, et mänguline ja praktiline õppimine võib noortes teaduse vastu huvi ja entusiasmi äratada.